Ninas Café

Idag var min första prao dag på Ninas Café i Stenungsund. Jag har idag insett att jag inte kan säga "diska fyy vah trååkit" mer för att vad som helst är bättre än att inte ha något att göra :) Så det gick bättre i slutet när jag vågade fråga "Finns det något annat jag kan göra" (: Och det roligaste idag var att baka chocklad bollar (MUMS). Igår var jag med super coola Anna och som vanligt (för min del iaf xD) så tittade vi på roliga Tokio Hotel klipp på Youtube,hehehhe. och eftersom Anna vart på fotokurs i Lördags i Gbg så övade vi lite på porträtt fotografering också. Men framförallt så hjälpte socker Söta anna mig med min blogg.se blogg :):) Jag fattade absolut ingenting så nu har Anna hjälpt mig. Jag känner att blogspot är lite ehhhh....mm..ee..konstigt(var bara tvungen att komma på något :O haha) så jag funderar på att ha två bloggar till en början iaf sen får jag se.
Foton kommer från igår ;) Men först en bild på VÄRLDENS sötaste Velvet :D
(och en bild på mig och Bill som failade ganska GROVT! xD)
Och här är min blogg.se blogg: http://lydiaroos.blogg.se
Ha det gott // Lydis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0