Now she is confirmed off god

Igår var Anna,Gabriella,Emily, Elin & jag på maddes konfirmation :) Även om vi satt längst  bak i kyrkan som Anna också skrev på sin blogg så kände jag mig jätte glad att jag var där för att fira detta ögonblick med mia vänner. Jag är så stolt över Madde att hon orkade med all läsning inför hennes "bekräftelse" som konfirmationen går ut på. Jag var först med i hennes grupp men jag orkade inte fullfölja läsningen så..Här sitter jag okonfirmerad idag xD Men Elina och jag ska kanske gå på ett sommar läger eller nått i sommar istället. Efter vi hade vart hos Madde ett tag stack vi ner till Getskär och fotade lite (samt åkte ut på flotten xD) det var skoj :D Men....Grattis Madde till konfirmationen!! <3<3

Trevlig kväll :) // Lydia












Foto: Lydia Roos :)
Kamera:Nikon D3000
modell/konfirmationsbarn: Madde <3 ;)


Kommentarer
Postat av: A N N A :)

ÅÅ så grymma! Mina sööög! Tredje bilden var ju asgoo :D Sista underbaar ;D

2010-04-26 @ 16:07:03
URL: http://annamathisen.blogg.se/
Postat av: maddeeeLALALA

Haha tack gumman ♥♥♥ Takc att ni var där och förgyllde min dag ♥

2010-04-26 @ 16:35:08
URL: http://mirafredberg.blogspot.com
Postat av: sandra

Gud va söt Madde är o: sista bilden var ju as fin♥ grattis till/på konfirmationen Madde hihi

Du är duktig på att fota Lydia :D

2010-04-30 @ 11:59:42
URL: http://saannny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0