Tomorrow.Starts.HELL

Jaaa..,Imorn.Börjar.Skolan. Det känns tyvärr som om jag inte fick ut allt som jag ville ur det här sommarlovet. Så mycket jag hade planerat och så lite jag gjorde. Mamma hade på sig sin höstparfym idag. Eller jag förknippar den med hösten. Vintern var så lång och sommaren för kort. Ja, så är det allt.
Mina drömmar har åter igen stått i vägen för mig och blockerat verkligheten. Men,det löser sig säkert en vacker dag. (När Jag fått det jag vill ha, MEST)
Hoppas ni får en trevlig Skolstart  KRAMAR Lydia ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag känner att livet är över nu.. kommer du till mig på morgonen imorgon Lydia? Innan skolan alltså? :)))))))

2010-08-22 @ 19:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0