GOD JUL!

Nikon D3000 Nikkor 18-105 mm

Idag är det julafton,trot' eller ej. Jag blev faktiskt chockad själv. Men gud så kul! Det är dagen som jag längtar till varje år som mest. Den översta bilden tog jag på nyårsafton förra året och det är faktiskt den första bilden som jag tog med Bilbo (La kamera) så det är lite coolt ;O
William och jag kom precis hem från kyrkan. Även om vi inte är direkt troende,hör det till våra jultraditioner att gå till kyrkan på julaftonsmorgon. Det var mysigt och nu äntligen börjar det smälta in. Att det är julafton idag,NU!

Så därför önskar jag till er från mig, En Riktigt Underbar Jul!♥

Kommentarer
Postat av: annnnaaaaaa :D:D:D:D

God jul my NASTY girl <3 :3

2010-12-24 @ 12:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0