Julmys


Lydia Roos,Nikon D3000

Hallo! Jag borde inte..men åter igen sitter jag och tittar på..BK OCH TK! Helt otroligt.. -.- Men det har jag tack o lov inte gjort hela dagen. Tidigare var mamma,jari och jag i Gbg och handlade julklapppar och sedan var i på Liseberg några timmar. Det var skoj,men det känns som om julen snart är över fast den inte ens har börjat.Vad hemskt,men det får jag inte tänka på nu..För..DET ÄR JULAFTON OM 6 DAGAR! ♥ Åh vad jag längtar mitt i stressen. julen är fantasktisk, den är fan det.

HA EN  MYSIG ELLER GRINCHIG LÖRDAG pöss LYDIS!

Kommentarer
Postat av: Annaaaaa

mysig dag :) puss :3

.... värt att dra sig till göteborg efter jul? alla ljus och så.. är hemma 27e, när är du? (:

2010-12-18 @ 21:04:14
URL: http://annamathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0