Vinn annonskampanj värd 100 000 kronor!

Jag säger det hela tiden.Jag ska följa mina drömmar. Överallt möter man människor som är skeptiska till mina mål. Jag tror att om man har viljan och tror på sig själv kan man inte misslyckas,men även om jag skulle skulle jag resa mig upp och försöka igen. Alla som känner mig vet att jag har väldigt många intressen och "desires". Jag älskar att sjunga och lyssna på musik,fota,designa kläder och försöka skapa rättvisa mellan människan och naturen.
Om jag skulle få chansen att vinna den här tävlingen skulle jag känna att jag har all stöd och inspiration jag behöver för att få en bra start i min karriär. För ingen ska hindra mig från att uppnå mina mål i livet. Jag ska aldrig sluta kämpa tills jag fått det jag vill ha. Den här tävlingen är verkligen super! En stor möjlighet. Så tack för chansen SEB.


SEB enkla firman gör så att du kan vinna en annonskampanj värd 100 000 kronor på några av Sveriges populäraste bloggar!

För att läsa mer eller varför inte delta själva, gå till den här länken: TÄVLINGEN! ;)


Kommentarer
Postat av: annannanaanannan

aw sötnos!! <3

2010-12-20 @ 19:31:49
URL: http://annamathisen.blogg.se/
Postat av: MaddiC <3

Jaag tror på dig , bäste Lydia <3<3 :D

2010-12-20 @ 21:53:15
Postat av: Lisa

Fin blogg du<3 hoppass din solstråle Lisa kan få vara med snart igen!

2011-07-15 @ 18:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0