eyes

Förra veckan var jag på synundersökning för att jag trodde att min syn hade blivit sämre. Det visade sig att mina färgade linser släppte in så lite syre att jag tillslut såg sämre helt enkelt. Därför har jag nu vanliga linser igen.
Det känns lite konstigt men bra ändå. Jag älskar min riktiga ögonfärg,den är grön fast med ljusgröna/blåa inslag :)
(trots det tror typ ALLA att jag har bruna ögon ^^) De färgade var ocean blåa (fast de såg knall göna ut;P),och den färgen var riktigt cool men i ljuset såg den lite overklig ut vilket jag iförsig gillar ;)
Färgade linser
Min riktiga ögonfärg :P

Kommentarer
Postat av: matilda

gröna :'( jag vill också ha så gröna ögon! mina är bara lite gröna :/

2010-07-27 @ 19:10:15
URL: http://matildalager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0