IIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!

Det här är HELT otroligt! Idag hände en skit coool sak :D
10.35
Mamma kommer in i mitt rum när jag ligger o sover.
Mamma:"Flytta lite på dig". Hon sätter sig på kanten av sängen.
-"Vilken hand?" Jag,helt vimsig förstås eftersom klockan bara är typ halv 11 xD
Jag:"vaaaaa?"
Mamma:"Vilken Hand?", "Eller du kanske sover" ;)
Jag: Va,nej. Vaddå? Jag pekar förbryllat på hennes vänstra hand och väntar.. Mamma tar fram en....gissa vad?!
EN IPHOOOOOOOOOONEEEE! :D:D:D Jag börja typ gråta av lycka och av chocken ;') Det här är HELT SJUKT!
Har jag världens bästa mamma eller vadå? Min gamla mobil var riktigt dålig och nu ha min dröm fösannats! YIIIHAA! :D Jag har fortfarande samma abbonemang :) Men efter det så fick jag reda på om jag ville ha en Iphone 3Gs Så behövde jag bara lägga till 50 kr i månaden så det gjorde jag :) Den kommer om ungefär 3 veckor!
När vi börjar i 9:an Får vi ju en varsin Macbook så nu är jag en riktig Apple tjej ;P
IIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHH! JAG ÄR ÖVERLYCKLIG!!!! :D:D:D Älskar dig mamma (du läser inte min blogg men ändå :D <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0