Tomhet...

The breaking Of The fellowship (lyssna på låten medans du läser,det blir mer stämning då ;D)


Jag kommer att sakna det Tyska landslaget i VM nu..Fotboll betyder väldigt mycket för mig och en vacker dag kommer ni alla se mig,Lydia Roos guida det..., Arabiska herrlandslaget till VM GUUULD!!! Haha eller inte :)
Men tyskland har tagit in Fotbollen till en ny dimension,det är coolt. Jag älskar dom, Jag älskar Lööv som har tränat sitt lag så underbart. Gud vad allt blev jobbigt nu. Jag är återigen kär i en kille som jag för alltid bara kommer att kunna drömma om att ens få träffa.Mesut özil. Jag kan inte förstå,Hur det kunde bli såhär igen..
Jag dööööör...För att kunna leva upp till mina drömmar hittills i livet måste jag alltså..,
*Träffa Elijah Wood
*Träffa Bill Kaulitz
*Hälsa på Mustafa i Turkiet
*Och iaf träffa Mesut Özil..
Det låter ju som bra sociala drömmar eller hur? :'(

Jag kanske kan bli en personlig massös till landslaget? ;3

Kommentarer
Postat av: Anna :)

Hahaha, du fick mig där på sista meningen! Jag kan vara make-upartist!!

2010-07-08 @ 11:08:10
URL: http://annamathisen.blogg.se/
Postat av: Sandra♥

Dramatiskt.. hehe :) Men bara ett land kan vinna och det blev tyvärr inte Tyskland denna gången.

2010-07-08 @ 18:46:55
URL: http://sannysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0