VM BRONS!!

Jag vill säga..GRATTIS Tyskland för ett välförtjänt VM brons! :D:D Ni är BÄST! Och som jag tidigare har skrivit på facebook,var det just Tyskland som förändrade VM. Med det näst Yngsta laget i hela VM kämpade de som ett riktigt lag trots dess orutin.Jag är så Stolt. Jag och många andra tycker det var Tyskland som gjorde det här VM:et Speciellt,och så var det verkligen. Det finns namn som jag aldrig kommer att glömma efter det här.
Att spela fotboll är en sak men att få de som tittar att vilja spela fotboll är precis vad Tysklands spelsätt har gjort.
Ojoj..,långt inlägg :) Men jag säger bara det att det som Tyskland presterade i turneringen är sällsynt. Hela fotbollsvärlden kommer att gå ett steg framåt i utvecklingen efter deras uppvisning på skicklighet och samarbete.
Jag.., ska nu bli fotbolls coach för Sandra och Elina så för vi se hur det kommer att gå ;) Mitt gamla fotbolls intresse har börjat att brinna igen. Tack vare Tyskland och VM 2010.

Kommentarer
Postat av: » P H O T O L E N S

Hej!

Tänkte bara meddela att du är en utav finalisterna i min fototävling på bloggen. Samla röster! Lycka till. :)

2010-07-11 @ 16:16:07
URL: http://photolens.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tyskland var riktigt bra!



Hoppas du har ett bra sommarlov! :D

2010-08-03 @ 18:11:50
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0