Äntligen tillbaka! :D

Jooo jag har sorgligt nog (xD) Inte orkat uppdatera bloggen på de senaste veckorna men nu sitter jag här iaf :) Jag har delvis kommit över Tokio Hotel eller framförallt Bill Kaulitz hyfsat MEN nu är jag Turkiet beroende istället...
Om ni inte visste det redan kom jag hem från  Tukland för drygt två veckor sedan ;) (OH DET ÄNDA JAG VILL ÄR ATT ÅKA TILLBAAAAKA!!!) Min livsplan är nu officiellt ändrad och jag kommer att söka jobb som reseledare efter gymnasiet för att utforska en ny kultur i just Turkiet förstås 8D
Dagens låttips: Hey,Soul Sister (Train)
kommentar: Kan man bli annat än glad när man hör den här låten? :D

Kommentarer
Postat av: Esther

Hej Lydia :)

Det att du ska söka jobb som reseledare, det är en bra ide :D

Jag förstår att du gillar det stället nu. Vart i samma sits. Men det har gått över nu. Men jag ska snart ner igen :)

Kan inte fatta att ett helt år har gått snart sen jag var där nere. Jävligt synd att jag inte åker ner i juni. Så är inte där när vi har ett år.

Jag ska snacka me kompisarna där nere om jobb :D

Hoppas du haft en bra kväll / Esther

2010-05-22 @ 22:43:34
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0