Friheten är över (ÄNTLIGEN!)

Äntligen är veckan över... :) Förra Lördagen åkte mamma & Jari till Italien. Wille & jag skulle då vara ensamma hela veckan... Och hur gick det? Ett ord: KAOS! Ibörjan tyckte jag det var värsta chill men efter den första dagen gav jag upp helt enkelt. Det var för mycket med skolan,hemmet och andra små saker. Men snart nu är iaf skolan över för den här terminen och jag kan knappt bärja mig! :D I sommar ska jag renovera upp våran klädkammare så att den blir..cool :) Men nu ska jag äta tårta och se på melodifestivalen även om inte Anna gick vidare till finalen... (men hon ÄGDE alla andra ändå :P)

Ha det bra! :D

Bilderna är från Turkiet och den bilden där det står BUS i bakrunden på en stenvägg är lite små kul :)
Antagligen betyder det inte samma sak på Turkiska men coolt ändå 8D










Alla Bilderna på den här bloggen är tagna av mig om det inte står annat! ;)
 


Kommentarer
Postat av: A N N A :)

hihi BUUUUUS

2010-05-31 @ 15:34:38
URL: http://annamathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0