18.07

Uhh,tidigare idag var jag så arg som jag ALDRIG tidigare varit. Allt tack vare matten och att ingen ville spela tennis med mig.. Låter helt sjukt att bli arg av något sådant men..så var det. Därför har jag inte gjort någonting idag. Bara slappat som alla andra tydligen också gjort. snart ska jag äta och efter det blir det nog Ensam mamma söker :)
Igår förresten fick jag en fråga om jag kunde berätta lite om "livet innan Gbg",och det kan jag självklart göra men inte idag kanske imorgon men det kommer iaf ett inlägg om det :) Så,Hoppas att alla ni har haft en LUGN Söndag // Lydia :)
(bilderna på sakerna jag köpte igår kommer alldeles strax :3)
(Y)

Kommentarer
Postat av: LYDIA

sv: Haha, ja, folk vid namn Lydia tenderar ju att vara en heeeeel del bättre än alla andra ;] Hehehe!

Oh, tacktacktack^^ Gillar att vara kreativ på alla sätt och vis, och bloggen är ett bra ställe att utöva kreativitet på! Jag har en Nikon D60 :]

2010-09-12 @ 18:41:10
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0