Hands held high

OHOJ vilket fint väder vi har haft idag,vilken härlig början på hösten! :D
Idag skippade jag de sista lektionerna i skolan för att jag lidit av något med mitt öga hela dagen.
Orkade inte mer så jag var tvungen att åka hem sen. Internet har inte funkat på hela dagen hemma så jag har inte gjort några läxor idag...(ehehehe skolan funkar inte så bra som ni märker) Menmen..,de är bara att kämpa på..
Hoppas ni ha haft en trevlig dag :)// Lydia

Så här såg jag för övrigt ut idag.
Leggings-Gina
Tröja-Cubus
Väst-Gina
Skärp-mammas gamla

Kommentarer
Postat av: matilda

nej va söt du är! :D

asfint!<33



svar: men du måste logga in på msn1

2010-09-13 @ 23:03:15
URL: http://matildalager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0