Mein Herz wird weitergehen

Lydia Roos Nikon D3000,18-105 mm (del 2 av 3)

HATA,HATA,HATA läxor :( Det är precis vad jag gör. Men det måste ju göras..Men i Stenungsund idag (på tal om annat xD) så köpte jag en marinblå kofta (som jag verkligen behövde!),Ett par marinblå byxor,en vit tunika och en söt paljettprydd kofta. Allt köpte jag på Cubus :) Nu känns det som jag har det mesta till hösten och vintern i klädväg,men skor och en vinterjacka fattas bara -.-
Nu när det är så här kallt på morgnarna och när solen går ner känner man att hösten är här. Det är så fint väder så jag kan inte säga att det har varit en allt för plågsam väder ändring. Jag längtar bara så mycket tills nästa sommar.
Men den kommer..om ca 9 och en halv månad ;3
KRAMAR! //Lydia

Kommentarer
Postat av: ARDNAS

hihi fina bilder :)) jag längtar också till sommaren, men som du säger det är bara 9 månader kvar ;)))

2010-09-06 @ 17:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0