Sweet 16!


För exakt ett år sedan. Hade rött hår och var en grov TH neeerd!

Idag. Ganska stor skillnad ändå :)

Är super,duper glad just nu! Dagen började skrämmande men underbart. Maddebus & felicia kom instormande in i mitt rum och tutade med en tuta så jag "for upp" ur sängen..Haha, älskar mina vänner så fruktansvärt mycket♥ Igår fick jag också reda på att jag på preliminär utagningen tilll gymnsaiet, kom in på IT-gymnasiet tsm med just Madde, Felicia och Anna. Kommer bli ASBRA! :D

Nu ska jag redigera lite bilder. Har ju inte visat er mina nya kläder från H&M eller bilderna från Sthlm! NI ska få se, jag lovar ;D Ikväll ska vi käka tårta och fira att jag kom till världen för exakt 16 år sedan. Wohoooo! att vara 16 är coolt!

Kommentarer
Postat av: Maddebus

Hihihih <3 HELT UNDERBART ATT ALLA VI KOM IN (L)

2011-04-17 @ 22:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0