NYTT!...


Från Turkiet
fick jag med de här grejorna hem! Dessutom ett par svarta Reybans, äkta ofc... ;)
Converse, ca 150 svenska kronor. Om jag hade haft tid hade jag köpt MÅÅNGA fler!


Fotlänk, örhängen, massa armband och en smyckes väska .


Nyckelring & en skål.


Min otroligt söta hatt jag köpte pågrund av den starka solen. Me like it. För ca 55 svenska kronor blev den min.


De här sjalarna är nog de vackraste jag någonsin sätt. Så fint gjorda. kommer användas MYCKET nästa sommar eller när jag ska klä upp mig.


En tanke är att jag ska försöka ändra om och fixa iordning mitt rum nu den här och nästa vecka. har beställt foton som jag håller på att sätta upp på väggen, ska sätta upp nya hyllor osv. Får se hur det blir :DD Köpte lite nya saker till rummet på Tigers i skåne.

Lådor, 3 för 60:-


Stämpelsätt & en..lapplåda? Haha, ett hus med lappar iaf ;D Båda för 40:-


fotoram 20:- , förvaringsaskar 10:- , ettiketter, 10:-  & en makeup pensel 20:-.


Den fräckaste klockan jag någonsin skådat, kommer passa perfekt på min blivande "foto vägg". 70:-

Headset & Hörlurar, 70:- & 30:-

Ringhållare, 20:- 


Och så var det ju det här med mitt behov av att handla kläder (och skor)..Haha, har verkligen försökt att bättra mig men liiiite kläder spelar ju ingen roll om jag köper ibland..Kanske..
Kofta, 99:- från H&M


Linne, 50:- H&M


Byxor, 99 :- H&M


Linne, kappAhl 25:-


Linne, 25:-  kappAhl


Blus från Vero Moda, 100:- (köpte den innan Turkiet resan men har inte hunnit visa den, samma sak med resten av kläderna ;D)


Tröja, 150;- Gina Tricot


Shorts, 149:- Only


Sandaler, 299:- Scorett


ballerina, 150:- Scorett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0