Drömmar om..Inga läxor.



Tjing tjong på er! Idag gjorde jag Fysik provet MUNTLIGT med Janne. Jag blev godkänd MEN jag är alltid lika orolig med Janne,han är väldigt oförutsägbar dessvärre. Sov två timmar när jag kom hem efter skolan och hade helt enkelt bara en skön slappdag idag! Blir mycket läxor framöver. Nu ska jag äta kvällsmat och med SPÄNNING titta på den Tredje och Sista delen i den svenska handbolls dokumentären "Drömmar Om Guld"! ÅH,vad jag älskar Sport! (kim..)

Ha det bra AMIGOS! (ha jag nämnt att det kommer komma några spanska utbytes elever till vår skola! Mycket spännande iaf ;))

Kommentarer
Postat av: DAISY

Åh tack så mycket! :D

Drömmen om inga läxor finns i mitt huvud också, det lär vara den bästa drömmen!

2011-02-01 @ 23:31:46
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0