I want to break Free

Vadå egobild..? Haha men jag bara ÄLSKAR mina linser x)
Tänkte börja med att säga att..Busig,busig var Felicia idag...HAHA! ♥ Annars...

Känner jag bara en längtan efter frihet, vara fri att göra vad jag vill, känna friheten i någon annan och se en frihet i min framtid. Jag längtar tills skolan slutar. För evigt. Fasen vad skolan känns onödig ibland! Men så ska jag inte tänka eftersom jag vet att det är grunden till min framtid. Aja, jag borde vara glad att jag ens får gå i skolan.

Nu ska jag nog sova..
HAHA den gick ni allt på va!? :D Nej klockan är ju bara 22.33 just nu ;) Kanske somnar om en timma, ska göra lite "NO" nu [För sandras skull♥] ;D

Kommentarer
Postat av: rock and hair

justdet, du har bruna ögon eller? :o

2011-02-03 @ 00:15:58
URL: http://rockandhair.blogg.se/
Postat av: MaddiC <3

http://open.spotify.com/track/4ue5ET9msGNJSO6sSbrCVE

Löööve that song :)

HAHA jaa felicia var.. underbart flummig idag <3

2011-02-03 @ 00:18:45
Postat av: Anonym

Tack älskling!

2011-02-03 @ 15:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0