Winter walk



Nikon D3000 + Nikkor 50 mm 1.8D  (likadana mössor och en vansinnigt störd min..♥)

Hello! Gårdagen var jätte mysig med tjejorna :) Tittade på "Mello",dasade och dampade med Elina,Gabbe och felicia som sedan också sov över. Idag har jag bara chillat som jag brukar på helgerna ;)

För någon timma sedan kom jag hem från en kall men mysig promenix med mamsen och när jag kom hem fotade jag lite självporträtt. Ni får se sen! ;) Störde mig dock på den otroligt starka solen ute så jag fotade inomhus istället :) HA DET GOTT!

Kommentarer
Postat av: sara [fotoblogg] - trettontretton

sv; åh tack så jättemycket :D

2011-02-14 @ 14:34:10
URL: http://trettontretton.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vännen, det är bra här i Stockholm. Livet flyter på vet du ;)

Gymnasiet är lite av en utmaning för mig, jag försöker göra ett klokt beslut! Hur är det själv på den fronten? :) ♥ Kram ♥

2011-02-15 @ 11:24:23
URL: http://sofiamariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0