I Love HM!

Kavaj 99:-
Ballerina 30:-
Kofta 69:-
IIIIHHHH ÄLSKA,ÄLSKA,ÄLSKA! Underbara,underbara skor..♥ 99:-
Beställde hem den till mamma,men självklart kommer jag "låna" den någon gång ;) 49:-
En fantastisk fin kofta,kommer användas mycket i vår och sommar, 59:-
RÖTT läppglans 19:-


Här är min beställning från HM! Gud vad jag älskar de svarta skorna,så fina!


Jag har märkt att jag är en gnutta shopping beroende..Men jag älskar verkligen kläder,skor och asscesoarier för den delen. Jag blir i extas när jag beställer hem saker,och hjärnan frigör dopamin som är det som gör att "man blir glad".  Klockan 2 på natten förra veckan beställde jag t.ex hem saker från VILA och vero Moda, med mammas person nr! :O Men det är ingen fara för jag betalar ju själv iaf. Ni kommer få se sakerna på Lördag eftersom imorgon fyller en av mina kära bröder 18! Så ska till Gbg på Restaurang ;)

HA DET BRA!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Fina grejer!

2011-01-14 @ 16:43:22
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0