THAT'S SO RANDOM!

IH! Shit vad Måndagar är sega..Riktigt,riktigt sega. Lika segt som..Georg Listings toapapper. Men tack och lov hade bävern, Elina och jag riktigt kul idag när vi bråkade med några 7:or. Sånt gör mina dagar..♥  Precis som den här underbara filmen..eller låten,eller vad man nu kan kalla det.  FAN det går inte att ladda upp videoklipp ju.. Men-->här är länken till världens bästa RANDOM KLIPP! [Sandra & Elina det här är tillägnat er min trio♥]







Underbar,Underbara photobooth..♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA den är bäst!

Vi (eller du...jag och Elina skrattar bara haha) får ta och busa med 7:orna imorgon också!

Trion 4-ever <3

2011-01-25 @ 07:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0