Hemma!

"Mordor berget" som vi kallade det. Haha såg verkligen ut som i Sagan Om ringen. Nikon D3000 + Nikkor 18-105

HEEEEEEEEJ! Ojoj vad länge jag varit borta från min dator! Kom hem från Jämtlandsfjällen i Söndags natt och nu är jag & william hemma i stenungsund igen efter våran spännande fjällvandring. Det var en otrolig upplevelse, tufft men värt det. Min ryggsäck vägde ca 15 kilo vilket jag tyckte var skit jobbigt från början, men jag vande mig så småningom. Pappa och William fick dessutom bära min kameraväska som jag själv inte..öhm..Kunde bära ;D Det här är en erfarenhet jag kommer bära med mig i livet. Förhoppningsvis kommer jag vandra igen. Vet att jag kommer längta tillbaka snart.

Kommentarer
Postat av: Барыс Каркаров

Вы думаеце, можа быць, як шмат пра "Ўладару кольцаў", але вы памыляецеся!



Пена!

2011-07-29 @ 20:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0