TJO!


Nikon D3000 + Nikkor
18-105 mm

Haha, idag failade skapandet av mitt pass eftersom min pappa måste fylla i först. Ironi verkligen. Nu är jag inte säker på att vi ens kommer iväg den här veckan. HOPPAS,HOPPAS,HOPPAS allt löser sig. annars blir jag tvungen att köpa ett provisoriskt pass till resan. EPIC FAIL! Aja, det kommer säker lösa sig. Hoppas jag..

Igår följde iaf mamma med ut en stund och fotade lite motljusbilder med mig. Jag är SUPER nöjd med resultatet och vi hade jätte kul. Och dessutom fick jag lite färg igår! Det brukar ta mycket längre tid för mig att få färg på sommaren, så det här känns ju bra! ((: Och NU mina kära vänner ska jag.."städa". Hahahhaha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0