Igår..

Nikon D3000 + Nikkor 18-105 mm (+ Nikkor 50 mm f1.8D)

.. spenderades min Fredagskväll med min lilla solståle Lisa. Hade jätte mysigt! Fotade, åt (ännu mer) våfflor och tittade på Let's Dance :) Och nu ÄNTLIGEN känns det som våren faktiskt är på väg. Är lite kyligt, men solen har skinit nåra dagar nu. Blev så exentrisk över vädret och längtan till sommaren att jag beställde hem en massa kläder från H&M förra Tisdagen. LÄGNTAR tills de kommer.

Lite lång text känner jag, men det får ni stå ut med!♥ Nu ska jag äta lunch och sedan röja bland mina kläder. HA DET BÄST! :D

Kommentarer
Postat av: Sandro ..a ^^

Fina bilder :)))

2011-03-26 @ 19:42:14
Postat av: rockandhair

söt som vanligt :)

2011-03-26 @ 21:58:42
URL: http://rockandhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0