Nanana c'mon


Som den "coole" Boris skulle sagt om bilden..."LOWWWWWLLLLLLL"!


HELOOOO allihopa! Var hos tandlärkarn idag och fick CHOCKBESKEDET att JAG hade "början" till inte ett, inte två, tre, fyra eller fem, UTAN SEX HÅL! Gud så hemskt! Jag trodde mina tänder var som stålmannen, men tydligen har mitt sockerberoende tillsut visat sig någonstans.. Tandläkaren Ruth frågade hur länge jag borstar mina tänder och jag svara "ungefär 10 sekunder tror jag.." HAHA! jag är så fruktansvärt slarvig när det gäller munskölj och sådant, måste verkligen bättra mig känner jag.. ;D


Nu är det SO och hemkunskap som gäller. Och FÖRRESTEN så köpte jag två par UNDERBARA skor idag! Ni får se när min beställning från H&M kommer ;) HA'T!

Kommentarer
Postat av: Esther

Du är inte ensam om att vara dålig på det med munskölj. Det är jag med.

2011-03-28 @ 21:45:59
URL: http://mylifeallover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0