There's no where left to hide


Tänka sig att det är julafton om mindre än en månad! Tiden bara springer iväg. Lite foton från förra juletiden. Visst ser det mysigt ut?

FML är allt jag kan säga. Älskar verkligen det uttrycket. Fuck My Life, så känns det hela tiden in these days, Haha.
För det första kan jag inte hämta ut mina mobilskal jag beställt från iPhoneMekka, Eftersom mitt PASS är borta..
Annars mycket med skolan men jag hann i alla fall att avsluta min krönika i svenskan i tid! YAY! Något positivt.
Den handlar om nätet, och vad jag tycker om det. Vill ni att jag ska publicera den på bloggen tell me!

IMORGON mina kära vänner beger jag mig till Göksäter alias "Lilla Ullared". Jätte fina saker till bra priser, tänkte se om jag kunde hitta lite julklappar! :)  SEE YA! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0