I see the pain hidden in your pride



Happy, HAPPY girl (sandras pic) Nikon D3000 + Nikkor 18-105 mm

HOLA! Hade skolkonsert igår. Gick faktiskt oväntat bra! Känns FETT gott att det är lov nu! Alltså kommer jag vara ledig i..11 hela dagar! YAAAAY! Btw,LÅTEN som jag lämnade in förra Torsdagen fick god kritik vilket jag tyckte behövdes efter allt slit. Thank you lord! (Och Johan också) :D

EN ANNAN ASCOOL SAK..Det svenska herrlandslaget i handboll har återigen varit HÄR i Stenungsund och tränat inför OS-kvalet i Gbg. Jag, sandra & Madde var och kikade på deras träning i Tisdags och det var GALET! Jag freakade ut totalt när jag såg Kim Andersson och Kim Ekdahl. Kändes överväldigande att se sådana stora idrottsmän så nära. Och imorgon ska Sandra, mamma och jag se på två matcher i Gbg. Madedonien-Ungern och senare Sverige-Brasilien. Kommer bli supert!

Ha ett gott lov! (alla som bor på samma sida Sverige som jag gör :DD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0