LOV FÖRFAN!


Nikon D3000 + Nikkor 18-105 mm

Underbart med lov, gudars skymming! Även fast jag har lots of work under lovet kommer jag njuta av varje lediga stund. Precis som last night, träffade Sandrolito,Madde,Felicia & Elina. sandra hade sin "Halv åtta hos mig" som jag antagligen ska ha nästa Lördag c: Dags att börja planera! Tips är alltid välkommna dudes.

Är heeeeeeeeeeeeeeeeeeelt besatt av "Born to die" av Lana Delrey! DEN ÄR FÖR BRA! Gud så arg jag blir. Hennes låtar är underbara ♥ Om ni undrar varför jag känner frustration är det för jag också vill göra sådan brilljant musik! Ohhhhhhh. I have a new god.

Kommentarer
Postat av: Lisa johansson

Vad fint du skrev dina egna ord till mig och du visa känslor<3 Jag älskar dig lot of love pussokram

2012-05-10 @ 14:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0