Where have I been?

 

Nikon D3000 + Nikkor 18-105 mm

 

HELLO! för exakt en vecka sedan kom jag min pappa och mina två åldre bröder hem från våran semester igenom Europa. Va har åkt igenom Danmark, Tyskland, Holland, Belgien och FRANKRIKE! Besökt vackra Amsterdam och bekräftat att ryktet om "Coffee Shops" är sant. Drugssssss everywhere man... Sedan åkte vi till PARIS, världens vackraste stad antagligen. Åt färska croissanter, stod i Eiffeltornet och såg ut över den magnifika staden. Efter att ha utforskat underbara Paris några dagar åkte vi vidare mot Sydkusten och medelhavet. Badade, solade och slappade, sedan bar det av hemmåt igen. EN sak är säker, efter den här semester är jag inte dö sugen på baguetter mer. Fransmän och deras baguetter alltså. Charmigt men..

 

Nu ska jag spela lite Tf2 och förbereda mig för handbolls matchen mot Tunisien! Om ni vågar möta mig i Tf2 kommentera. I'm a pro now yo. CYA!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0