The beauty of Härjedalen

Härjedalen var helt underbart. Känslan av frihet har aldrig tidigare varit så stark som när jag stod högst uppe på fjället i den starka vinden. Man känner sig plötsligt mäktig,stor och helt oövervinnlig. Så mycket som jag vandrade där har jag nog aldrig vandrat i hela mitt liv tidigare ;3. Naturen är så Vansinnigt vacker..Och stor. Sista biten när jag nästan kröp uppför bergen av trötthet kände jag mig ändå som ett med naturen. Jag kunde inte ge upp utan jag fick styrka av att det runtomkring mig. Igår fick jag reda på att min äventyrare till far på sin sista vecka åkte upp ensam och klättrade upp på Helagsfjället som vi tre aldrig hann å bestiga :) JAG VILL TILLBAKA! NU!
Aja..,Här kommer lite bilder från våra äventyr ;)
Pappa eller William har tagit bilderna på mig och resten har jag tagit. Alla bilderna är tagna med Nikon D3000.
Det här får bli Del av fler för det finns en hel del till att lägga ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0