FREDAG igen.. <3




Den här veckan har flugit iväg precis lika snabbt som de föregående veckorna. Tack o lov.Men vad är det som ligger där borta---> OMG mormors löständer!! Hahaha läskigt  :O Att vara med mormor i en hel vecka har gått jätte bra (vi har spelat in en massa goa "fuckig bastard" filmer! :D) men nu längtar jag efter mamma, men Tack o lov #2 kommer hon hem imorgon igen! sandra är en bäver och Elina är en [inte säga griis!] GRIS...NOOOO! Aja,hon får bli det då :(
Jag är inte så aktiv på bloggen som ni kanske märker men när jag orkar [det är tungt att gå i nian må ni tro!] ska jag blogga mer,LOVAR! ♥
Ha en HÄRLIG fredag kära vänner// Lydia kramgo Roos (Y) [kramdag idag!] ^^

Kommentarer
Postat av: anna

Du är så fin!

Postat av: e.

ehhmm .... att säga gris är sooo last year..

NOoB

2010-10-15 @ 20:59:29
Postat av: Sandra/bäver

Hihihih Din mormor är rolig :)))))

Svar, gräsbilden: tack så mycket Lydia! Säger detsamma till dig <3 :) Fast du är lillGunde, inte bäver.

2010-10-16 @ 12:39:37
URL: http://sannysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0