Jag har famlat i mörker

Men i dig såg jag ljuset.
MmmmmmmMmMmM...Underbara, vackra, fantastiska person.. Jag fall så hårt..♥
(bild från google,redigerad av mig)

Men..HEJ! Kommer bli tufft framöver med skolan och skit så jag får se hur mycket jag orkar blogga på vardagar hädanefter (Kanske som vanligt i värsta fall xD)
I morgon har jag Fysikprov och engelska prov.. Inte kul asså. Men det kommer bli desto roligare att öva handboll och coola steginsättningar med Sandra & Elina. Vi har faktiskt startat en egen handbollsklubb.. ;))

Hoppas ni orkar med skolan alla coola människor! KÄMPA! det ska jag göra.. :D

Kommentarer
Postat av: FotografOliviaOlsson

Hej skulle du vilja gilla min blogg på facebook?

Klicka här isf -- > http://www.facebook.com/home.php#!/pages/Oliviasphotolife/183354521705502



Tack på förhand <3

2011-02-01 @ 14:23:19
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kim ♥

2011-02-01 @ 20:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0