Now we are free

Gud vad jag längtar tills sommaren! För att kunna stå ut med vintern vill jag resa utomlands så snart som möjligt. I NEED IT! (Nikon D3000 + Nikkor 18-105 mm)

Halllo!
Har vart i centrum och kikat lite samt hämtat ett paket från H&M. Är lite trött idag, somnade sent igår med världens huvudvärk. Började tänka på livet och alla dess vägar. Ibland när jag lyssnar på viss musik får jag känslan av att bara vilja fly från allt till friheten. Jag vill uppleva fri och ro i min själ, springa på ett öppet fält och bara skrika ut min lycka. Den som jag fortfarande söker. Livet är märkligt på många sätt. Om allt bara kunde vara lätt någon gång.

Kommentarer
Postat av: esther

kortet är taget i midsommarbacken va?

Du är inte ensam om att längta till sommaren :)

2011-12-10 @ 19:41:55
URL: http://mylifeallover.blogg.se/
Postat av: jenny

gud vilken bild!

jag känner samma ibland, vill bara iväg. frihet<3

kram

2011-12-11 @ 16:40:35
URL: http://mylittlej.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den eviga jakten på lyckan...

2011-12-12 @ 14:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0