Sunny

Nikon D3000 + Nikkor 18-105 mm

TJOHO! Igår till min stora glädje åkte Felicia & Jag till öppet hus på IT-gymnasiet. Både Felicia och jag är SUPERNÖJDA! Vi bestämde oss för att söka in på IT-multimedia musik programmet :D
Det var verkligen över min förväntan,och nu känns det jätte kul inför hösten,om jag nu kommer in vill säga! ;)

När jag kom hem gick jag direkt ut och fotade lite,vi har inte direkt vart bortskämda med solljus på senaste tiden.. Men igår var det jätte vackert! :) Har ju inte fotat med 18-105 mm på länge och igår märkte jag hur mycket jag saknat det stora objektivet. Motljus bilder är så vackra ♥

Nu ska jag och mami åka till Stenungsund och kika lite. Har förresten en massa kläder jag köpte förra veckan som jag inte hunnit visa än..Ni får se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0