HOME


Nikon D3000 + Nikkor 18-105 mm

NU är mamma och jag hemma från en minst sagt händelserik resa. Vi har vart på Hamam (turkiskt bad), solat, badat & träffat otroliga människor. Det har varit vansinnigt spännande och jag har upptäckt nya sidor hos mig själv. Turkar är förresten jävligt snygga. Charmiga med för den delen. Mamma och jag fick oss några förföljare, några riktigt seriösa. Kommer sakna en av dem ganska mycket faktiskt. Jag har oförglömliga minnen i Alanya. Samtidigt känns det lugnt att vara hemma igen. På Fredag nu åker jag till Stockholm nämligen. Då blire så småning om fjällvandring!

Har precis varit ute och fotat motljusbilder igen. Har inte visat några alls nästan. Aja, ni får se :)

Kommentarer
Postat av: Esther

Lydia, då vet du hur jag älskar Alanya :) Å hur jag kunde fasta för en turk :)

Hoppas du hade en bra resaa:)

2011-07-12 @ 21:50:11
URL: http://mylifeallover.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fina bilder Lydia! :D

2011-07-14 @ 12:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0