Sommarminnen

 
 
Det har varit en fin sommar. Har med mig otroliga minnen som kommer vara för evigt. kanske har den här sommaren varit extra bra eftersom jag inte har varit i Sverige allt för mycket. Faaast tiden jag vart i Sverige har varit mysig förstås. Bilden ovan är tagen en härlig sommardag i Nacka med min farbrors SÖTA lilla Luke. (mina solglasögon är fortfarande "Lukeiga" awesomeeee!) 
 
Tunisien. Väldigt speciell, fast lärorik resa. Kastade kamelbajs på mamma och levde rövare. Precis i min smak! 
Amsterdam. En otroligt vacker stad, och en väldigt fin solnedgång. Trodde aldrig att det skulle vara så fint. Är glad att vi besökte hashlandet nr 1. 

Paris ♥ OBESKRIVLIGT BRA! Måste bara dit snart igen. Levde på sötsaker och god mat, såg vackra människor och trivdes helt utmärkt i denna vackra stad. 
Bodrum, Turkiet. En gudomlig stad, övertagen av BRITTERNA, precis vid gränsen till Grekland. Var vid havet varje dag, åt glassar,festade och fick en fin bränna. LEVE VARE TURKIET! 
 
Min resesommar har varit underbar. Kommer hålla mig varm långt in på hösten. Nästa sommar kommer jag förhoppningsvis att resa med mina kära vänner och familjen. Sail along suckers! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0