I feel so alone on a Friday night

Nikon D3000 + Nikkor 50 mm f.1/8D + close-up filter

Hello yaalll! FINALLY FRIDAY! Det har seriöst vart den jobbigaste veckan hitills det här året. Skolan förstör mitt liv. AHHHH. Dock åt jag en god semla i..När det nu var fettisdagen. Det gjorde allt lite bättre. Kom nyss på lite bra material till min låt. Spännande, spännande.

NOW mina vänner ska jag sitta vid ett element och värma mig lite. Det är svinkallt i vårt hus! Annars har det vart en solig och fin dag, våren är påväg nu va? Hoppas jag, annars flyttar jag till Norge!

Kommentarer
Postat av: evelina

svar: så lite så, tackar!! :) Hahah jag följer dig nu så se till att göra detsamma på min ;)

2012-02-24 @ 18:37:41
URL: http://evelinasjodins.blogg.se/
Postat av: Julia

Vilken fin blogg du har!! Intresserad av ett bloglovin-byte :D

2012-02-24 @ 19:03:57
URL: http://juliasmagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0