"Kändisbloggare"

Hej alla sötnötar! Jag tittade just på de vanligaste "kändisbloggarna" typ Kenza,paow,nevnarien osv,och undrar hur det skulle vara om man tjänade pengar på sin blogg? Tänkt att ha sin blogg som yrke :O Det skulle ju vara nått.
Och ändå undrar jag hur dessa personers liv kan vara så jäkla intressanta egentligen? Det beror ju bara på att de får så mycket pengar tack vare sin blogg. Jag förstår inte hur man kan (missförstå mig rätt) Börja få en så populär blogg om man bara skriver om sin vardag vilket  i och försig kan vara ganska intressant,men ändå. Jag önskar iaf att jag kunde tjäna pengar på min blogg,hähä :)
www.paow.se


www.kenzas.se

Kommentarer
Postat av: Classys - ung blivande mamma!

Ja visst är han! :) Allt bra?

2010-08-31 @ 18:59:29
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0