Julafton

Så här såg jag ut igår.Älskade mitt hår! Hade haft flätor i två dagar innan för att få det så lockigt som möjligt :D
Mysfika till Kalle Anka ♥
Vi brukar säga att vår gran alltid är en "Kalle Anka Julgran"! Mycket saker i den helt enkelt ;)
Julmaten ^^
Tomten kom! Undra vem det va..? ;))
Paket utdelning!

Gårdagen var härlig. För första gången på länge kunde jag verkligen slappna av ordentligt :)
Alla fina ljus,maten,stämningen,paketen och speciellt godiset,UNDERBART!
Jag är jätte nöjd med presenterna så TACK min underbara mamma! (Ni får se sen ;3)

Nästa Torsdag åker Wille och jag till Stockolm till pappi♥ Hoppas bara inte det är problem med tågen då..

Hoppas ni Alla hade en mysig jul med era nära och kära!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Så söt du är Lydia <3 :)

2010-12-28 @ 16:01:39
URL: http://sannysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0