Mina julklappar 2010!

1.Daim
2.Skiss papper
3.Body Butter
4.Sarah Jessica Parker Parfym
5.Örhängen
6.laptop stöd
7.Presentkort på HM
8.Blyerts pennor
9.Penger



1.Datorfodral
2.Samets leggings
3.Stickad tröja
4.Skärp
5.Hår rosett



1.Mössa
2.Fjällräven,Kånken ♥
3.Vantar
4.Leggings
5.Benvärmare
6.Strumpor
7.Örhängen
8.Paradis chocklad (mhMhMM :D)



1.Långstrumpor
2.Team Sportia byxor
3.Scrapbooking dekorer
4.Dove schampo & Balsam
5. Läppsyl
6.Viva La Diva ögonskugg palett
7.Strumpor
8.Pjamasbyxor

och sen till det bästa av allt...



NIKKOR 50 mm f/1.8D!  VILKEN LYCKA! Jag fick det tillsammans av min mamma och pappa ♥
TUSEN,TUSEN TACK! Alla dessa bilderna är tagna med det..^^



Jag är så glad och lycklig av alla paket! Men den största glädjen tycker jag själv är att ge..
Jag gav nog min mamma nästan så mycket som jag fick av henne. Men självklart är det kul att få också,men roligare att ge! ;D

Kommentarer
Postat av: DAISY

Gud vad många julklappar du fick! Och superfina också :D Åh, objektivet! det måste införskaffas hos mig med :)

2011-01-09 @ 16:59:56
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0