HIHIHIHIH


Vanliga dagar i skolan.. (LOVE MY CRAZY GIRLS!)



WOW
vad jag är dålig på att uppdatera märker jag..
Idag var klassen i Gbg för att besöka den Judiska synagogan och titta på utställningen Gud har 99 namn. Jag blir mer och mer nyfiken på religioner varje gång jag märker något jag inte tänkt på innan. Kanske borde jag bli Buddhist nunna och flytta till Thailand som jag skrev i min religions uppgift.. Efter att ha fått komplimanger från "Buss Kenneth" två gånger på en dag känner jag att det vore det ända rätta..Jag hatar känslan av att gamla gubbar tittar på en och småler..,som med Buss Kenneth! Ja. Nunna ska jag bli.

Akta er för pedofiler mina vänner! //Lillgunde [alias Lydia]

Kommentarer
Postat av: MaddiC <3

Haha och vii älskar dig med LydiC<3 Gahah trodde att vi skulle till USA och plugga?<3 Let do that instead :DDD

2010-12-16 @ 23:44:40
Postat av: Anonym

ahahahhahah :3 buss-kenneth är söwt. INTE

men you should be a nunna ;)

2010-12-17 @ 09:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0