Freedom

HEJ!!!! Tralllalallala vad gött det är med sommar! :D Imorn åker pappa,Wille,Andreas och jag till Härledalen. Senast jag var där var 2005 tror jag. Det är otroligt vackert där och jag ser verkligen framemot att fota (så mycket jag har tid med vill säga) För där blir det nog vandring som gäller :) Hoppas alla njuter av sommaren till max,ÄT glass varje dag,ät godis,sov länge,se på TV på natten precis som jag gör ;) Ha en härlig sommar! (jag kommer tillbaka nästa Onsdag,ni klarar er en vecka utan mig va? xD)

Kommentarer
Postat av: Fotograf Jenny Eriksson

SVAR: tack så mkt!

2010-07-20 @ 16:35:34
URL: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej, det gör jag inte, saknaden är stor! och när du kommer hem nästa onsdag så är jag i Cypern och steker ;)♥

Greetings from bäver dammen.

2010-07-21 @ 10:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0