Lördag

Hej! Gud vilket vackert väder det är ute det är helt sjukt! :D
Idag har jag städat igen,solat samt vart i Stenungsund och köpt..smycken..och väskor..Igen..
Jag är HELT störd som Elina skulle sagt :) Annars försöker jag klura ut det här med bloggdesign..Det är svårt tycker jag,mycket svårt xD Men lilla Anna kanske kan hjälpa mig nån dag ;);)
och nu mina vänner..Är det...,fotbollsdags igen :) (TYSKLANDS SISTA MATCH mot..URUGUAY <3! Hejar på båda :)
Ha det gott! ;)
Nikon D3000
Fotograf den andra bilden:Mamma :)
De andra bilderna har jag tagit och kom ihåg fråga om du vill låna en bild ;)

Kommentarer
Postat av: SOFIA [GASPEDAL.BLOGG.SE]

vilka härliga sommarbilder!



svar: tack så mycket :) jag använder en canon eos 400d :)

2010-07-18 @ 01:39:30
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0