Torsdag?

HEJ! :D
Den här veckan har vart relativt lugn faktiskt. Inte som om jag i vanliga fall bruka leva jätte hektiskt men ändå :)
Idag vaknade jag klockan 14.00 åt frukost och stack iväg till Gbg med mamma o jari en stund. När vi kom hem planterade mamma och jag blommor sen har jag bara städat mitt rum-GUNDLIGT! haha. Det var min Torsdag det.
En vanlig fråga som jag brukar ställa till folk i min närvaro är "Vilken da ere ida"? Jag blir fövirrrad på sommarlov det är bara så det är ;) Annars har det vart ganska chill faktiskt. Jag har nog världens bästa sommarjobb,att städa huset och hjälpa mamma i trädgården! :D 75 kr/timmen är såå värt det ;) Det är det jag ska göra imorn.Städa ^^
Ha det gott! ;D
As grym bild eller hur? ;P

Kommentarer
Postat av: Sandra aka the beaver

Svar: hahaha aa det gör jag <33

OCH TANDSTÄLLNINGEN KÄNNS HEMSKT :(((



Cool bild :D

2010-07-08 @ 21:56:14
URL: http://sannysan.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: hihi! Nej då! Du är anmäld :)

men du. Jag har hittat världens guldgruva! Mitt favoritplace! Vi måste dit och fota :) xD KRAAAM!

2010-07-08 @ 22:07:40
URL: http://annamathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0