Lunes ;)

Hallå! stolt över mig själv och min klass för att ha klarat av den första av de tre OS-dagarna sitter jag nu här...xD
Igår var jag med Anna,Em,Kristoffer,Mikael & Kurt ^^ Vi skulle som sagt var träna inför OS dagarna och vad var det första som hände? Jo,jag ramlade rätt på min svanskota...haha SÅ otroligt ironiskt att jag alltid skadar mig innan sånna grejer. AJJ min LINS ramlade UT! :O Åh lyckades få in den igen,men gud vad jag längtar tills jag blir en rik person så att jag kan genomgå en laseroperation,haha. Nu har jag nyss ätit och ska nog gå på en liten promenad med mamsen senare tror jag :) Förresten, Har jag sagt att jag gått och blivit ett Stort fan av Turkisk Punk/elctrorock/hårdrock och rock musik?
Hör bara på det här, är det inte helt Otroligt coolt? :P
maNga-Bir kadin cizeceksin

MaNga-Beni benimle birak


Mer från Flumblomster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0