Ny köpt :)

Jag har märkt att jag har allvarliga shopping problem vilket i och för sej är mycket märkligt eftersom jag är mycket snål :) Men iaf så handlade jag klart allt jag behöver till skolavslutningen idag. Det vill säga smyckerna och sminket (plus lite andra grejer xD) Efter att jag hade valt ut exakt allting till skolavslutningen så städade jag velvets bur ute i blåsten.Nu har jag precis sätt färdigt på fotbolls matchen mellan Tyskland och Australien :) Fotbolls VM <3 hehehe :')







1.Rengörings tvål, Isadora
2.Den här lilla söta sminkväskan fick jag på köpet tsm med 1,5 och 4:an
3.Färgpalett ögonskuggor 5 färger, Isadora 145;-
4.Mascara, Isadora
5.Fondation,Isadora
6.Eyeliner,Isadora 85;-
7.Concealer peach,Isadora 110;-



1.Jeans jacka,Cubus 299;-
2. Bh (XD) ,Lindex 129;-
3.Halsband,Lindex 99;-
4.Hårband med blomma,Lindex 19;-

Bra priser eller hur? :D



1.Gula shorts,Cubus 49;-
2.Blåa shorts (likadana som övre) ---
3.Lime gröna jeans shorts,Cubus 49 ;-

Älska att fynda? :P

Kommentarer
Postat av: Du vet vem... :O

fy fasen vad mys! Massor med roliga grejer ju!

Nästan värt att vara pank för ;)

2010-06-15 @ 13:55:35
URL: http://annamathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0