Stockholm i mitt <3

HEJ alla glada människor! :D
I söndags kom jag hem från Sthlm i sommarvärmen. Visst är det hett ute nu? :) Jag var bl.a för första gången på skogskyrkogården utanför Storstan, det var en Otroligt vacker och framförallt STOR kyrkogård. Farmor,pappa,Wille & jag planterade också blommor på Ingrids grav. Midsommarafton spenderade vi i Sigtuna. Där bodde förresten Mikael & Daniel innan :) På Lördagen så åkte vi ut till Nynäshamn där min gudfar Thomas har sitt sommarställe. Det var jätte trevligt och där tog jag också årets första dopp! *stolt ;) Annars har förstås fotbolls VM haft en viktig plats i min planering ^^
Så här kommer en bildbomb som visar var jag varit, och vad jag har gjort ;)

Fotograf: (lydia Roos) jag :P
kamera: Nikon D3000
Modell sista bilderna: William Roos (bror ;D)

Kommentarer
Postat av: Anna :)

WOW vilka guldkorn du har fotat!!! :D Det första på Wille är ju grymt! :D

2010-07-01 @ 09:47:52
URL: http://annamathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0