MYS!

TJOHO!
Gud vad härligt det skulle vara med lov tänkte jag fast..,nää.Jag har ständigt ont i huvudet och har vänt på dygnet mer än någonsin. FY mig! Men..,"Så kan det gå när inte haspen är på" som jag brukar säga nu för tiden,det var faktiskt William som lärde mig detta skumma uttryck (:
Idag var jag med Elina och Elin i Stenungsund. Det var skit kul! [äkta dalamål] Ni ser jag är heelt väck,lite små trött bara..Aja jag köpte iaf VÄRLDENS mysigaste mössa,vantar och halsduk på Lindex.Jag har letat efter en mysig "over head" halsduk och är jätte nöjd med den här,SÅ MYSIG är den ♥ (skulle laddat upp en bild på vantarna men..blogg dampar just nu ;S)
Ha en trevlig fortsättning på..,dan KRAMAR Lydis! :D

Kommentarer
Postat av: Anna Mathisen - photos

åå mys! godnatt <3

2010-11-03 @ 21:40:29
URL: http://annamathisen.blogg.se/
Postat av: ?

GUUUUUNDE



[skitnödig dalamål!!!!!!!]

2010-11-03 @ 21:41:11
Postat av: Kamilla Nylund

sv: Tusen tack! Vad glad jag blir.

Jodu, det tror jag också :-)

2010-11-04 @ 13:40:21
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0