Designer-Nakkna

År 2008 när min pappa,storebror och jag åkte iväg till Dubrovnik så var det till min lycka "Dubrovnik Fashion week" just den veckan vi var där! Varje kväll/natt så tittade vi på de otroligt coola och häftiga modeshowerna utomhus i den vackra staden. Jag blev så OTROLIGT inspirerad och började direkt drömma om att få göra exakt samma sak som designerna gjorde. Jag antecknade namnen på de designers dom deltog i de olika modevisningarna,och när jag kom hem märkte jag att en av de designers som deltagit faktiskt var svensk! Hans designer namn är Nakkna. Hans design kan beskrivas som mörk,mystisk och originell. Jag tycker att den är fantastisk. Det gick inte att hämta några bilder från årets höst kollektion men kika gärna in på hans hemsida :)
www.nakkna.com

Här är lite bilder från hans vår/sommar kollektion 2010





Kommentarer
Postat av: I got the Miley Cyrus Virus

snygg profilbild!

2010-09-25 @ 09:32:46
URL: http://cyrusmiley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0